Δεν έχετε λογαριασμό ακόμα; Δημιουργήστε καινούριο

Ρυθμίσεις

Πώς να επιστρέψετε ή να αντικαταστήσετε το/τα προϊόντα σας;

Τρόπος αντικατάστασης ή επιστροφής του προϊόντος:

Έχουμε δύο διαφορετικές μορφές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αν θέλετε να επιστρέψετε ή να αντικαταστήσετε τα προϊόντα που αγοράσατε από εμάς. Συμπληρώστε την αξίωση εγγύησης εάν επιθυμείτε αντικατάσταση ή χρησιμοποιήστε τη φόρμα απόσυρσης της σύμβασης για να επιστρέψετε το προϊόν σας και να σας επιστραφoύν τα χρήματά σας.

Λήψη Αίτησης εγγύησης για αντικατάσταση του προϊόντος σας
Κατεβάστε την απόσυρση της σύμβασης για να επιστρέψετε το προϊόν σας

Διαβάστε το παρακάτω κείμενο για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με κάθε έγγραφο και για τη διαδικασία αξίωσης αντικατάστασης προϊόντος ή επιστροφής χρημάτων.

Αίτηση εγγύησης

Αν χρειάζεστε αντικατάσταση προϊόντος, συμπληρώστε τη φόρμα εγγύησης. Πρέπει να συμπληρωθούν όλες οι απαραίτητες πληροφορίες, ώστε να μπορέσουμε να ολοκληρώσουμε το αίτημά σας το συντομότερο δυνατό.

  • Είναι απαραίτητο να συμπληρώσετε, να εκτυπώσετε, να υπογράψετε και να επισυνάψετε τη δήλωση εγγύησης σε κάθε απαίτηση εγγύησης που θέλετε να κάνετε. Στείλτε πάντα το τυπωμένο, υπογεγραμμένο, σαρωμένο / φωτογραφημένο έγγραφο καθώς και το συμπληρωμένο ψηφιακό PDF.
  • Δεν δεχόμαστε τα προϊόντα που μας αποστέλλονται με τη μέθοδο της αντικαταβολής.
  • Ο προμηθευτής συμφωνεί να διευθετήσει την αξίωση εγγύησης υπέρ του πελάτη το συντομότερο δυνατόν και όχι αργότερα από 30 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής της αίτησης εγγύησης και των προϊόντων που περιγράφονται σε αυτήν.
  • Δεν δεχόμαστε τα προϊόντα που επιστρέφονται αργότερα από 2 χρόνια από την αρχική αποστολή τους στον πελάτη.

Διαβάστε προσεκτικά την Αίτηση εγγύησης πριν την στείλετε σε εμάς. Σας ευχαριστούμε!

Ανάκληση της σύμβασης

Μπορείτε να επιστρέψετε οποιοδήποτε προϊόν αγοράσατε και να λάβετε επιστροφή χρημάτων. Προσφέρουμε μια περίοδο απόσυρσης συμβάσεων 30 ημερών. Αν θέλετε να επιστρέψετε ένα ή όλα τα προϊόντα σας, συμπληρώστε τη Φόρμα ανάκλησης της σύμβασης. Πρέπει να συμπληρωθούν όλες οι απαραίτητες πληροφορίες, ώστε να μπορέσουμε να ολοκληρώσουμε το αίτημά σας το συντομότερο δυνατό.

  • Είναι απαραίτητο να συμπληρώσετε, να εκτυπώσετε, να υπογράψετε και να επισυνάψετε τη φόρμα ανάληψης σύμβασης σε κάθε ανάκληση σύμβασης που θέλετε να κάνετε. Στείλτε πάντα το τυπωμένο, υπογεγραμμένο, σαρωμένο / φωτογραφημένο έγγραφο καθώς και το συμπληρωμένο ψηφιακό PDF.
  • Δεν δεχόμαστε τα προϊόντα που μας αποστέλλονται με τη μέθοδο της αντικαταβολής.
  • Ο προμηθευτής συμφωνεί να διευθετήσει την απόσυρση της σύμβασης υπέρ του πελάτη το συντομότερο δυνατόν και όχι αργότερα από 30 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του εντύπου ανάληψης σύμβασης και των προϊόντων που περιγράφονται σε αυτό.
  • Τα εμπορεύματα μπορούν να επιστραφούν εντός 30 ημερών από την αρχική αποστολή τους στον πελάτη.

Διαβάστε προσεκτικά την ανάληψη της σύμβασης πριν την στείλετε σε μας. Σας ευχαριστούμε!

Συχνές Ερωτήσεις

Πόσο καιρό παίρνει η διαδικασία αξίωσης εγγύησης;

Η αξίωση εγγύησης θα εκκαθαριστεί το αργότερο 30 ημέρες από την ημερομηνία της αξίωσης, εκτός εάν συμφωνηθεί αμοιβαία για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Προϋπόθεση είναι να παρέχετε όλες τις πληροφορίες που θα οδηγήσουν σε γρήγορη διεκπεραίωση της αξίωσης. Αυτό διασφαλίζεται με την αποστολή μιας σωστά συμπληρωμένης αίτησης εγγύησης.

Θα ενημερωθώ μετά την αλλαγή της κατάστασης της διαδικασίας αξίωσης εγγύησης;

Θα ενημερωθείτε για τυχόν αλλαγές στην κατάσταση της αίτησής σας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Τηρούμε αυστηρά τη διαδικασία αξίωσης εγγύησης και προσπαθούμε να επιλύσουμε οποιαδήποτε αξίωση όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Ποιος πληρώνει τα έξοδα σχετικά με την επιστροφή των προϊόντων;

Αν έχετε έξοδα σχετικά με την επιστροφή φυσικών προϊόντων και η αξίωσή σας είναι δικαιολογημένη, θα καλύψουμε αυτά τα έξοδα βάσει αποδεικτικών στοιχείων πληρωμής (όπως απόδειξη από ταχυδρομείο ή παρόμοιο έγγραφο).

 

Το στοιχείο σας προστέθηκε στο καλάθι

Δωρεάν Παράδοση & επιστροφή χρημάτων σε 30 μέρες