Δεν έχετε λογαριασμό ακόμα; Δημιουργήστε καινούριο

Ρυθμίσεις

Απομακρυσμένης Βοήθειας Λογισμικού

Ας σας βοηθήσουμε να κάνετε το λογισμικό σας έτοιμο να το χρησιμοποιήσετε σε χρόνο μηδέν.

Χρειάζεστε ένα χέρι με την εγκατάσταση ή την ενεργοποίηση των προϊόντων μας; Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε! Πρόσφατα, προσθέσαμε μια νέα υπηρεσία για όλους τους πελάτες μας – το Software Deals Remote Help. Χάρη σε αυτή την υπηρεσία, μπορούμε τώρα να ενεργοποιήσουμε το λογισμικό μας για εσάς. Είναι γρήγορο, ασφαλές και εύκολο. Και αφού θα έχετε έτοιμο το λογισμικό σας, μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε αμέσως.

Κατεβάστε Remote Help

Τι είναι το Software Deals Remote Help?

Πρόκειται ουσιαστικά για ένα πρόγραμμα, το οποίο θα επιτρέψει την εξαιρετικά εξειδικευμένη υποστήριξη πελατών μας για να σας βοηθήσουμε από μακριά. Χρησιμοποιούμε την ασφαλή εφαρμογή TeamViewer που μας επιτρέπει να συνδεθούμε με τον υπολογιστή σας και να ενεργοποιήσουμε το προϊόν που αγοράσατε από εμάς. Κάθε υπολογιστής ή φορητός υπολογιστής ενδέχεται να έχει συγκεκριμένες ρυθμίσεις, γεγονός που μπορεί να δυσχεράνει την ενεργοποίηση των προϊόντων από εσάς. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο έχετε πλέον τη δυνατότητα να επωφεληθείτε από την Απομακρυσμένη βοήθεια.

Γιατί η απομακρυσμένη βοήθεια είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ενεργοποιήσετε το προϊόν σας;

  • Είναι γρήγορη και εύκολη και θα σας επιτρέψει να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε το προ̈́ον σας το συντομότερο δυνατό.
  • Το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να επικοινωνήστε με ένα άτομο από την εξυπηρέτηση πελατών μας και να εκτελέσετε την εφαρμογή TeamViewer. Ο υπεύθυνος θα εξηγήσει τα πάντα και θα σας μεταφέρει σε όλη τη διαδικασία. Στη συνέχεια, θα καθίσετε και θα τους παρακολουθήσετε να ενεργοποιούν το προϊόν για εσάς.
  • Η εξειδικευμένη ομάδα υποστήριξης μπορεί να επιλύσει προβλήματα με την ενεργοποίηση σε πραγματικό χρόνο.
  • Εάν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το κλειδί προϊόντος, θα λυθεί αμέσως χωρίς να χρειάζεται να συμπληρωθούν τυχόν έγγραφα αντικατάστασης.

Είναι ασφαλές;

  • Η εφαρμογή TeamViewer, που χρησιμοποιούμε για τη σύνδεση απομακρυσμένης βοήθειας, εφαρμόζει τα υψηλότερα πρότυπα ασφαλείας σε κάθε τμήμα του προγράμματος, οπότε ο υπολογιστής σας θα είναι απολύτως ασφαλής από την αρχή μέχρι το τέλος.
  • Η όλη διαδικασία καταγράφεται, πράγμα που σημαίνει ότι εάν έχετε ανησυχίες για οποιοδήποτε βήμα που έκανε το μέλος της ομάδας φροντίδας πελατών μας κατά μήκος του τρόπου, μπορούμε να εξετάσουμε την καταγραφή για να δούμε αν όλα έγιναν σωστά.
  • Μπορείτε να πατήσετε το πλήκτρο ESC ανά πάσα στιγμή για να διακόψετε αμέσως τη συνεχιζόμενη σύνδεση απομακρυσμένης βοήθειας. Αυτό μπορεί να είναι χρήσιμο εάν έχετε εισερχόμενη κλήση Skype ή πρέπει να αφήσετε τον υπολογιστή σας αφύλακτο για λίγο.
  • Η οθόνη σας θα εμφανιστεί ως μαύρη, αλλά εάν υπάρχουν κάποια αρχεία ή τρέχοντα προγράμματα που δεν θέλετε να δούμε, απλώς κλείστε τα πριν ξεκινήσει η σύνδεση.

Πώς λειτουργεί; (οδηγός βήμα προς βήμα)

Ας δούμε πώς λειτουργεί η απομακρυσμένη βοήθεια και τι συμβαίνει κατά τη διάρκεια της διαδικασίας.

Βήμα 1 – Κάντε λήψη του Software Deals Remote Help

Πρώτα απ 'όλα, θα χρειαστεί να κατεβάσετε τη φορητή έκδοση του προγράμματος TeamViewer (Software Deals Remote Help). Μόλις το κατεβάσετε, μπορείτε απλά να το εκτελέσετε καθώς το πρόγραμμα δεν απαιτεί εγκατάσταση.

Για να κατεβάσετε το πρόγραμμα, κάντε κλικ εδώ: Κατεβάστε Software Deals Remote Help

Η σελίδα θα πρέπει να μοιάζει με την παρακάτω εικόνα και η λήψη του προγράμματος θα πρέπει να ξεκινήσει αμέσως.

Βήμα 2 – Ρύθμιση της σύνδεσης απομακρυσμένης βοήθειας

Μετά τη λήψη του προγράμματος, ανοίξτε το αρχείο ‘TeamViewerQS.exe’.

Θα εμφανιστεί αμέσως ένα μικρό παράθυρο.

Για να ξεκινήσετε την ασφαλή σύνδεση, θα χρειαστεί να μοιραστείτε τον αριθμό ID σας με τη φροντίδα των πελατών μας.

Ο υπεύθυνος της ομάδας υποστήριξης θα συνδεθεί στον υπολογιστή σας και θα ξεκινήσει να ενεργοποιεί το προϊόν. Η ταπετσαρία της επιφάνειας εργασίας σας θα γίνει μαύρη και θα μπορέσουμε να δούμε κάτι παρόμοιο με αυτό:

Βήμα 3 – Εγκατάσταση και ενεργοποίηση του προϊόντος

Χρησιμοποιήσαμε το Office 2016 Home and Student για να δείξουμε τι συμβαίνει κατά την εγκατάσταση και την ενεργοποίηση. Ας υποθέσουμε ότι είχατε πρόβλημα κατά την εγκατάσταση ενός προγράμματος στον υπολογιστή σας. Σε αυτή την περίπτωση, θα το εγκαταστήσουμε για εσάς. Το αρχείο εγκατάστασης είναι αρκετά μεγάλο, οπότε η καλύτερη επιλογή είναι να το κατεβάσετε πριν ξεκινήσει η περίοδος απομακρυσμένης βοήθειας.

Σημείωση: Είναι σημαντικό να κατεβάσετε τη σωστή έκδοση του προγράμματος (εάν αγοράσατε το Office 2016, προσέξτε να μην κατεβάσετε, για παράδειγμα, την έκδοση 2013, επειδή το κλειδί προϊόντος δεν θα λειτουργούσε). Επίσης, συνιστούμε ανεπιφύλακτα να απεγκαταστήσετε το πρόγραμμα Office 365, αν το έχετε στον υπολογιστή σας, καθώς συχνά παρεμβαίνει στην εγκατάσταση άλλων προϊόντων του Office.

Το κείμενο LAPTOP-18LLT43M που μπορείτε να δείτε στην επάνω αριστερή γωνία είναι ένα μοναδικό όνομα που ο TeamViewer έχει αντιστοιχιστεί στον υπολογιστή σας. Αν χρειαζόμασταν να ελέγξουμε ένα εγγεγραμμένο βίντεο μιας συνεδρίας, αυτό θα ήταν η απόδειξη ότι είναι πραγματικά ο υπολογιστής σου και κανένας άλλος.

Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία εγκατάστασης, το προϊόν μπορεί να ενεργοποιηθεί.

Το Office 2016 (καθώς και παλαιότερες εκδόσεις) μπορεί να ενεργοποιηθεί μέσω οποιωνδήποτε εφαρμογών του – είτε Word, Excel, PowerPoint ή OneNote. Την πρώτη φορά που ανοίγετε ένα από τα προγράμματα του Office, θα εμφανιστεί ένα παράθυρο, το οποίο θα απαιτήσει την εισαγωγή ενός κλειδιού προϊόντος (βλ. Εικόνα παραπάνω).

Ο υπεύθυνος από την εξυπηρέτηση πελατών μας θα εισάγει τον κωδικό. Υπάρχουν περιπτώσεις κατά τις οποίες ο κώδικας δεν λειτουργεί, ο λόγος αυτού του προβλήματος μπορεί να είναι η ασυμβατότητα υλικού ή οι περιφερειακοί περιορισμοί, αλλά αυτό δεν πρέπει να ανησυχείτε. Εάν αποτύχει αυτός ο τύπος επαλήθευσης, θα προσπαθήσουμε την ενεργοποίηση του τηλεφώνου και αν αυτό αποτύχει επίσης, θα εισαγάγουμε απλά ένα άλλο κλειδί προϊόντος κατά τη διάρκεια της απομακρυσμένης περιόδου βοήθειας. Επιπλέον, δεν θα χρειαστεί να συμπληρώσετε αξιώσεις αντικατάστασης, θα σας αποστείλουμε ένα νέο πιστοποιητικό μετά την επαλήθευση της άδειας χρήσης του προϊόντος σας.

Και αυτό είναι όλο! Αν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή ανησυχίες σχετικά με την Απομακρυσμένη Βοήθεια Λογισμικού, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω αυτού του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: info@software-deals.gr

Το στοιχείο σας προστέθηκε στο καλάθι

Δωρεάν Παράδοση & επιστροφή χρημάτων σε 30 μέρες